Båtfixandet...

Hej alla!

Jaha, då var våren här med allt fixande innan sjösättning.
Det är som en sten på axeln, innan man kommer igång fast ändå skönt
då man har något att se fram mot.
Hojen tog jag ut för flera veckor sedan, men för tillfället står den på verkstaden
och ska reg besiktigas.
Jag kör just nu på dispens, på b-kortet.
Efter regbesiktningen är det bara att tuta & köra på b-kortet.
A-kortet måste jag vänta på till nästa sommar, för då har troligen sockret legat
stabilt tillräckligt länge...
Ska bli skönt med första fisketuren!
Hoppas jag får någon GÖS då, för man måste ju "knäcka" det gamla
rekordet på 8,6 Kg. :)

Annars är allt bra här.
Ledig hela veckan (Vilket är förbannat skönt).
De tidigare inläggen har handlat om våra katter, vilket sista kommentaren inte gillade
då en del inte känner dem.
De är ju så att det är 35-40 andra som känner dem, och som faktiskt skriker efter fler inlägg om
just, katterna...

Börjar bli lite sugen att söka ett annat jobb, men det brukar vara så på våren,
man vill gärna prova annat då...
Som vanligt blir det väl att man struntar i det, och är kvar ytterligare 10 år.
Fasen, vad jag saknar hojen!!!
Ska tamej fasen ta en riktig tur när den kommer hem. :) :)

På Återseende
/ Pedalen i någon undertext

Kommentarer
Postat av: anette

mysit me båt

2010-01-28 @ 00:29:37
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0